Tuesday, December 4, 2012

Melancong ke Korea : Trip Musim Sejuk dan Musim Bunga

Jom Melancong Ke Korea



Merasai pengalaman sebenar kehidupan di Kota Seoul
Melawat Nami Island iaitu lokasi penggambaran drama Winter Sonata
Mengenal sejarah silaml Korea dengan lebih dekat
Bergembira di taman tema terkenal di Seoul.
Menikmati keindahan alam semulajadi empat musim yang tidak terbanding harganya



Jika anda tercari-cari lokasi percutian, jom sertai kami melancong ke Korea.




Jika anda berminat melancong ke Korea, mesej kami di laman FB kami,


Atau gunakan link ini > http://www.facebook.com/messages/145547068861900 untuk menghantar pesanan.

Sebarang pertanyaan menegenai pelancongan ke Korea amat dialukan.

Sila sertakan maklumat seperti di bawah supaya mudah kami sediakan tentatif dan details travel;

  1. Tarikh cadangan berlepas dan pulang
  2. Flight details (jika sudah ada returns ticket)
  3. Bilangan hari lawatan
  4. Jumlah Pax
  5. Contact Number
  6. Lain-lain maklumat yang berkenaan



Trip Musim Sejuk (Winter) : DISEMBER, JANUARI & FEBRUARI
Trip Musim Bunga (Spring) : MARCH, APRIL & MAY

P/s : Booking dibuka mulai sekarang.


12 comments:

  1. Boleh email kan details trip to korean (musim bunga) utk company trip dlm 20 orang - 7hari 6mlm - details termasuk flight ticket hotel and meals. Boleh email ke admin@kh-alliance.com.my

    ReplyDelete
  2. salam
    boleh emailkan details package to korea for 3-5 paxs.. planning travel end of apr 2013 for 7 days..
    wyati1986@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Salam dan Annyeonghaseyo!!

    Saya nak minta tolong ni, saya bercadang nak ke korea dalam bulan 11. Saya pergi dengan 2 orang lagi kawan saya dalam 7 hari 6 malam dan setakat ni rasa pilihan yang menjadi tumpuan saya ialah AIR ASIA kerana lebih murah dari airlines yang lain.Tarikh tu belum comform tapi rasanya 8/11/2013 - 14/11/2013. Mengikut Air asia :

    8/11/2013

    7.50 (KUL) - 15.30 (ICN)

    14/11/2013

    9.35 (ICN) - 15.20 (KUL)


    Saya juga telah mencari penginapan yang murah. Saya telah memilih Shinchon Hostel berdekatan dengan Enhwa university kalau x silap saya ler.

    Saya rasa semua saya boleh handle tapi yang jadi memeningkan kepala otak saya ialah mengenai waktu makan. Tau x mana nak dapat cari tempat makanan halal dekat area shinchon hostel tu?? Pastu bagaimana pula dengan penggunaan henset? Henset yang ada boleh guna ke dekat sana? Berapa banyak duit perbelanjaan perlu disediakan untuk 7 hari? Saya just nak jalan-jalan jer. Saya xshopping pun tapi ada ler nanti beli sikit cenderahati macam tu je ler. Bagi tau dalam MYR tau hehehe...

    Pergi korea perlu bawak passport dan visa ke?? Kalo perlu agak-agak nak buat tu berapa agaknya haraga dia? Buat dekat mana yer? Dekat Korean Embasssy ke? Tentang waktu solat dan kiblat macam mana nak tau yer?

    Please E-MAIL dekat saya punya E-MAIL : hani.chun@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. salam boleh email kepada saya package ke korea somewhere 30/11/2013 hingga 5/12/2013.
    5 adults & 1 children (12 yrs old)
    email kepada iryani@linear.com.my

    ReplyDelete
  5. As salam..boleh sye dptkn pkej utk 4D3N frm 17MAy 2013 until 20may ? 4adults, 1 bby...details bleh email sye yuyul_26@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. Bley tlg emelkn pakej dlm 4-5 org. Plan nk g dlm bln jun...bley emelkn harga pakej with and without returns tix x? And if pegi dlm 14 to 19june still musim bunge ke e? My email syibu_88@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. Salam,

    Kami (5 org) merancang utk ke korea pada 8-15/11/2013 ini (tiket dah beli). Boleh kami dapatkn info serta maklumat tentang kos penginapan, makanan, pengangkutan serta lain-lain di sana. Seboleh-bolehnya kami ingin melawat ke Pulau Jeju sekali. Email pada saya, okura23@gmail.com.

    ReplyDelete
  8. Saya nak ke Korea pada 26/4 - 1/5. 2 orang jer. Tlg email harga pakej ke ziela62@gmail.com

    TQ

    ReplyDelete
  9. hye, please email me package for 2 persons only.
    Thanks! : fyra_230703@yahoo.com

    ReplyDelete
  10. holla.package for 2-3 persons.
    24 May- 4 jun 2013.
    Agas_sarinah@yahoo.com

    ReplyDelete
  11. Pakej ke korea utk 2 org dan 1 kanak2 umur 2 tahun..cadang nk pergi pada 3 jun 13 ni..kalau bole nk stay sane dlm 5@6 malam..berape pakej ye..
    Boleh emel saya azam82_uum@yahoo.com

    ReplyDelete
  12. hi...nak tau pasal pakej 2 org, trip dlm 2-9 dec 2013..

    emel : anafahri1801@gmail.com

    ReplyDelete

Jika anda mempunyai pertanyaan mengenai trip sila ke http://jomlawatkorea.form2go.com/inquiryform.html

Trip Inquiry Form

  • Full Name*
  • Email Address*
  • Phone Number
  • Departure Date (Exact / Planning)*
  • Trip Period*
  • Number of Pax*
  • Remarks (Request, Inquiry etc)
  • Security Code*

     

  •  

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...